Co warto wiedzieć o przeprowadzce salonu kosmetycznego i fryzjerskiego? Praktyczny poradnik
Zmiana adresu salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego wiąże się z wieloma pozytywnymi skutkami. Lepsza lokalizacja może na przykład zaowocować większą liczbą klientów. Jednocześnie przeprowadzka salonu piękności nie należy do najłatwiejszych zadań. Powinna być zorganizowana jak najsprawniej, aby utrzymać ciągłość działania biznesu i nie zrazić stałych klientów. Często okazuje się, że najlepszym wyjściem jest skorzystanie z pomocy firmy przeprowadzkowej. W poniższym artykule zdradzamy, jak zaplanować szybkie przenosiny salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego.
Przeprowadzka salonu piękności lub fryzjerskiego – jak się do niej przygotować?
Kiedy podejmujemy decyzję o przeprowadzce salonu piękności, w pierwszej kolejności powinniśmy oczywiście zająć się kwestiami formalnymi, związanymi na przykład z wynajmem budynku. Jeśli uda nam się wszystko wcześniej uregulować, będziemy mogli w pełni skupić się na pakowaniu i całej logistyce przeprowadzki.
Równie ważne jest wcześniejsze poinformowanie klientów o zmianie adresu naszego salonu piękności lub fryzjerskiego. Dobrym pomysłem może okazać się choćby wydrukowanie wizytówek z adresem nowej siedziby. W przypadku gdy nasz biznes ma swoją stronę na przykład na Facebooku lub Instagramie, również tam powinniśmy w kilku postach zostawić informację na temat planowanej przeprowadzki firmy.
W jakiej kolejności pakować sprzęt podczas przeprowadzki salonu piękności?
Pakowanie najlepiej rozpocząć od najdrobniejszych rzeczy, takich jak na przykład cążki do paznokci, nożyczki, grzebienie, wałki czy frezarki. Aby uniknąć chaosu, warto pogrupować je według konkretnych kategorii, choćby według przeznaczenia i w ten sposób je spakować. Obowiązkowo należy podpisać pudełka – to pomoże w szybszym rozpakowywaniu.
Gdy spakujemy już wszystkie drobne narzędzia, możemy przystąpić do przygotowania mebli do transportu. Zadbajmy o ich należyte zabezpieczenie, w końcu to właśnie fotele, kanapy, stoliki i szafki tworzą w największym stopniu wystrój wnętrza naszego salonu piękności. Nie chcemy więc, by się zniszczyły. Najbezpieczniej jest skorzystać z usług firmy przeprowadzkowej, która bezproblemowo poradzi sobie nawet z transportem artykułów nietypowych.
Jak zabezpieczyć kosmetyki podczas przeprowadzki salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego?
W salonach fryzjerskich czy kosmetycznych korzystamy na co dzień z wielu płynnych kosmetyków, takich jak szampony, farby do włosów, odżywki, maseczki czy kremy. Aby nie dopuścić do ich rozlania się w transporcie, powinniśmy je należycie zabezpieczyć. Przeprowadzka wiąże się z wieloma kosztami, lepiej więc nie narażać się na stratę drogich specyfików.
Jeśli dysponujemy oryginalnymi opakowaniami, warto właśnie w nie spakować wszystkie kosmetyki. Jeśli nie – nic straconego, możemy je zamiast tego po prostu owinąć folią i obwiązać dookoła gumkami recepturkami. Pamiętajmy ponadto o dodatkowym zabezpieczeniu samych kartonów, w które pakować będziemy kosmetyki – można je na przykład owinąć wokół taśmą izolacyjną.
Przeprowadzka salonu kosmetycznego – okazja na zmianę wystroju
Przeprowadzka salonu piękności może być ponadto świetną okazją na zmianę wystroju. Warto wówczas zrobić selekcję mebli. Codziennie eksploatowane sprzęty w salonach piękności szybko się zużywają, jeśli więc dysponujemy wystarczającymi środkami, dobrze jest zainwestować w nowe meble. Klienci, którzy poczują się w naszym salonie jeszcze bardziej komfortowo, na pewno to docenią i polecą nasze usługi swoim znajomym.
Także i w tej kwestii korzystne wydaje się skorzystanie z pomocy firmy transportowej, która zajmie się wywozem i utylizacją mebli. Podczas gdy my będziemy mogli skupić się na kompletowaniu nowych sprzętów i aranżacją, ekipa przeprowadzkowa wykona za nas najbardziej uciążliwą pracę.
Korzyści z wynajęcia firmy transportowej podczas przeprowadzki salonu piękności
Skontaktowanie się z firmą transportową jest najlepszym wyjściem, jeśli zależy nam na szybkiej przeprowadzce salonu piękności i wznowieniu biznesu pod nowym adresem. Po pierwsze, prowadząc własną działalność, która wiąże się załatwianiem wielu formalności, możemy po prostu nie mieć czasu na samodzielne pakowanie sprzętów. Najlepiej jest więc wynająć do tego celu fachowców, którzy zajmą się wszystkim od A do Z.
Ponadto firma przeprowadzkowa jest dla nas niejako gwarancją bezpieczeństwa. Mamy pewność, że nasze sprzęty czy meble nie ulegną uszkodzeniu. Kto choć raz przewoził na własną rękę lustro, wie, z jakim stresem się to wiąże. Sprawdzona firma transportowa oszczędzi nam niespodzianek w postaci zniszczonego mienia.
Dlaczego warto skorzystać z naszej firmy?
Wysoka jakość
Ubezpieczenie transportu
Niskie ceny
Duży obszar działania
Planujesz przeprowadzkę? Poczytaj nasze porady