Pytaj o promocję internetową! Zawsze odpisujemy na maile

Przechowywanie rzeczy biurowych podczas przeprowadzki — koło ratunkowe dla firm

Podczas przeprowadzki i urządzania nowego domu lub biura czeka nas dużo niespodzianek. Nie zawsze przyjemnych. Musimy sobie radzić z nadmiarem rzeczy i logistyką, której nie ułatwia brak czasu.  W niektórych sytuacjach nie mamy możliwości pozostawienia naszych rzeczy w przyszłym lokalu. Natomiast stare miejsce musi zostać całkowicie opróżnione. W takich sytuacjach możemy wybrać koło ratunkowe, jakim jest usługa magazynowania i przechowywania mienia. Poniżej podpowiadamy, kiedy firmy powinny z niej skorzystać. Zapraszamy do lektury! 

Niepotrzebne rzeczy – sprzedaj, oddaj, wyrzuć

W niejednym biurze przez kilka lub kilkanaście lat zgromadziło się wiele przedmiotów. Przeprowadzka to idealny moment, aby sprawdzić użyteczność tych rzeczy. To czas, w którym warto zobaczyć, co jest nam rzeczywiście potrzebne, czego dawno już nie używaliśmy i nie będziemy używać. Nie oznacza to, że musimy te rzeczy od razu wyrzucić do śmieci. Możemy się zastanowić, czy nie przydadzą się komuś innemu. Dobrym miejscem sprzedaż rzeczy lub mebli są portale z używanymi przedmiotami, media społecznościowe lub zapytanie znajomych i sąsiadów, oddanie ich potrzebującym. W jednym z naszych artykułów pisaliśmy szerzej, jak zagospodarować zbędne rzeczy podczas przeprowadzki. Sprawy mają się nieco inaczej, gdy przenosimy biuro. Dochodzi nam stos dokumentów, których segregacji mogą dokonać jedynie kompetentne osoby. Musimy być także uważni, aby nie wyrzucić papierów, które mogą się w przyszłości przydać. 

Przechowywanie rzeczy i mebli – gdzie? 

Po zminimalizowaniu ilości rzeczy możemy poszukać miejsca do przechowywania mebli i pozostałych przedmiotów. W tym celu nierzadko wykorzystuje się sprawdzone i skuteczne magazyny, do których dostęp oferują nam firmy przeprowadzkowe. Wszystkie zgromadzone tam rzeczy są zabezpieczone. Dzięki specjalnym opakowaniom i materiałom nie ulegną uszkodzeniu. Możemy zatem przechowywać tam nawet wszelkie naczynia, lustra i inne delikatne rzeczy. Są one również bezpieczne, ponieważ nikt nie ma do nich wglądu oprócz nas samych. Zaletą wyboru tej usługi jest również to, że zagwarantowany zostaje odbiór, przechowanie i dowóz przedmiotów do nowego miejsca. Nie musimy się więc o nie szczególnie martwić — lepiej ten czas wykorzystać na pracę zdalną, czynności dnia codziennego bądź inne formalności związane ze zmianą lokalizacji biura. O tym co jeszcze pomoże nam zaplanować szybką przeprowadzkę firmy, pisaliśmy w naszym poradniku. 

Przeprowadzka firmy – co można przechowywać w magazynie? 

Firma może oddać do przechowywania w magazynie urządzenia biurowe – komputery, telewizory, drukarki, skanery, niszczarki dokumentów, aparaty i telefony służbowe. Wszelki sprzęt RTV i AGD jest również przyjmowany, zatem bez problemu przetrzymamy na dodatkowych metrach kwadratowych ekspres do kawy, czy mikrofalówkę. Do magazynowania możemy oddać książki i dokumenty, jak również narzędzia biurowe — segregatory, dziurkacze, spinacze i inne niewielkie przedmioty. Magazyn to miejsce dla obrazów czy różnego rodzaju i ilości mebli — bez względu, czy potrzebujemy przechować jedno krzesło, czy dziesięć biurek, możemy skorzystać z tej usługi. 

Kiedy skorzystać z usług magazynowania dla firm?

W jakich innych sytuacjach sprawdzi się przechowywanie mienia firmy?

Przeprowadzka firm i biur nie jest jedyną sytuacją, w której warto skorzystać z przechowywania mienia, rzeczy i mebli. Częstym powodem, dla którego firmy decydują się na wybór tej usługi, jest nadwyżka asortymentu sklepu internetowego. Warto wybrać magazynowanie przedmiotów biurowych również dla archiwów i dokumentów. To także sposób na zabezpieczenie rzeczy podczas remontu biura. To wygodna, tania i bezpieczna metoda przechowywania rzeczy w wyjątkowych lub kryzysowych sytuacjach. Biura zajmujące się innymi specjalizacjami, mogą mieć różne wymagania i przedmioty, które należy przechować. Przykładem jest biuro rachunkowe. Wskazówki, o tym jak sprawnie przeprowadzić jego przeprowadzkę pisaliśmy w jednym z naszych artykułów: 5 trików na sprawną przeprowadzkę biura rachunkowego

 

Zadzwoń teraz

Wyślij prośbę o wycenę usługi


Zostawienie wiadomości nic nie kosztuje, otrzymasz od nas bezpłatną wycenę usługi

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Telefon (wymagane)

Temat

Twoja wiadomość

Wpisz poniżej megaprzeprowadzki

 

Dlaczego warto skorzystać z naszej firmy?

 

R

Wysoka jakość

Ubezpieczenie transportu

Niskie ceny

Duży obszar działania